Lördag! 18 Juli

Godkväll

Livet är fan inte lätt ibland säger ja då bara.
Ont i huvudet som en idiot har ja haft i flera dagar.
och den 5 augusti ska ja fara o skriva in mig till operation :D
yeppie!!!!!
Äntligen ska man få operera detta finger.
i september blir det.

Sitter på jobbet nu ska jobba hela helgen.
känns drygt, men det behövs pengar :)
Och jag vill ha semester ett tag från allt.
vill fara ner till askersund till sofie
saknar henne så mkt. är så drygt o bo här
då inte du finns här uppe :(
Ska se vad man kan ordna :P
kanske kan komma ner en sväng .

Ted vill juh fara till london så då vill jag till sofie.
fast de blir juh billigare för mig än honom ;)
få se vad som händer o sker
Vad ska man hitta på
bra fråga nästa tack.
det är så lugnt så man blir juh slö.!

Men de känns bra o få sig lite pengar för de hela man jobbar ;)
Elvira kryper som ett tok nu
Hon river ner allt som finns tidningar dvd skivor o allt hon kan få tag på :P
bäst o hålla allt borta.!
haha

snygg bild lr hur ;)

Hoppas allt kommer o ordna sig.
det hoppas ja verkligen
annars vet ja inte vad man gör ?

ta en dag i sänder!

Älskar min lilla tjej mer än allt i denna värld.
Kommer aldrig släppa taget om mammas flicka :)

Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0