Lördag 25 Juli

GodKväll

Dag 3 har gått bara fint oxå, men vart lite hungrig ett tag så tog mig ett halft ägg.
gott. :)

Sitter på jobbet Lugnt som attan är det då!

Ensamt hemma. Elvira o Ted borta.
bara djuren hemma. men de e skönt o få lite lugn o ro i bland :)

Ska ta o städa imorgon när ja vaknar ha ja tänkt
Och gå broarna runt. :P
yes man !
gick broarna runt idag.
haha de va fan 5årsen ja gick de sist.
fan va drygt de va
men ska första gå de varje dag !

Hoppas tiden går fort så man få fara hem någon gång !
2 nätter till !
söndag o måndag


1 ½ månad kvar :D
Operera mitt finger äntligen
Har väntat över 12år på denna dag!

inskrivning dag den 5 augusti
1 september stora dagen :D


LÄNGTAR!

sen bara Halsmandlar kvar o operera :D

JAG SAKNAR KÖTT ! ! ! ! ! ! ! ! !

Och massa andra saker i livet !

Puss Puss På min lilla flicka
Dröm fina Drömmar :]

Kommentarer
Postat av: Helena

Du kommmer klara det jenny !

2009-07-26 @ 21:12:32
URL: http://bejniii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0