Onsdag 1 Juli

Godkväll

Igår fyllde julia 17 år :D
Jag skäms ja glömde bort de totalt
men hon glömde min så vi ligger jämt

följde med lottie o julia o figge o hampe till aborrtjärn idag o bada mkt skoj.
en del av de iallafall

Har packat klart nu
så nu väntar vi bara på hus o djur vakterna ska komma sen drar vi
NER TILL VÄSTERÅS
SEN TILL SOFIE O CHRISTER PÅ SÖNDAG


ska bli skoj
och figge o jennelie o dom ska oxå ner blir roligt
kanske få man träffa dom en sväng oxå

Och Elvira har varit i kussjön igår o idag.

Och mormor har blivit inlagd igen
infektion i ben såret.
Mkt synd om min kära mormor
Hon få vara på lassa så mkt


MYGG BETT!
Kära alla mygg jag ska lova o inte döda er nå mer
om ni slutar o tar blod av mig
jag kan inte sova om nätterna för de kliar så förbannat
gahhhhhhhhhhh




ÄLSKAR MIN LILLA TJEJ <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0