tisdag 28 Juli

GodMorgon

har nu jobbat. nyss kommit hem
o ha vägt mig o sånt :D
6:e dagen.
  • Rumpan   -1 cm
  • ö.mage   -2.5cm
  • n. Mage -2 cm
  • Låret - 1cm
  • Armen -0.8 cm
Och drygt 2 kg borta

ja jag är då ganska nöjd på knappt en vecka :)
fan ska bara forts.
Och promenera som attan med sacke :)
broarna runt jajjajapp :P
haha


Nu är jag ledig en hel vecka gud så skönt :)
Vill vara med min älskade familj nu mera. :)
hihi

ELVIRA KOMMER HEM IDAG!!!

känns att det har gått år o dar sen man såg henne sist.

Vad ska man hitta på idag då ?
hmm bra fråga ingen aning faktiskt.
kanske ta o städa lite idag.
Men nu ska ja då sova ett tag 4 timmar ca.
:D

Saknar Dig Sofie ! ! !
Hoppas Vi Syns Snart Igen :)



Hejja CamBridge ! !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0