Onsdag! 14 Oktober

GodNatt

Nu tillbaka till svinnersta :)
Skönt :)
Men varit mkt trevligt o hälsa på släkt :)
Va mkt trevligt o träffa min kusin i Mariestad.
o elviras tre meningar :D
Dom hade det jätte fint
Sovde över där o for vidare till Lidköping
O sovde hos maire ett par dagar,
Va en sväng runt kinne kulle
va helt underbart fint på hösten.
Idag innan vi for tillbaka så for vi förbi LäcköSlott :)

Sååå fint
till sommarn vill man gärna gå in o kolla :)

Ne varit mkt kul o fara på semester.
Varit mkt skaffs ändå
men de e lätt o egonera(eller hur de nu stavas)

Längtar efter lilla gumman
Saknar hon o sacke o herkules sååå mkt
Men på söndag morgon få ja träffa små bebisarna mina :)

Och elvira som ha börjat gått :D
2hela steg helt själv.
Duktig flicka jag har :)

Var idag på torget i lidköping o köpte kläder till elvira o nadja o amanda
Mkt fint
Sen en fika vid kyrkan på torget.
Kaffe Latte :D

Mkt Gott

Ja nu kommer det väl inte hända så mkt
Hmm
Sova typ
Prata lite med en beundrare först på msn kanske :P
mhm mkt trevligt :D



fin tacos middag :D
aaaa gotttt



En bild på mig innan en middag :)
haha



Saknar Min Flicka ! <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0