Fredag ! 25 September

GodNatt

Halsmandlar borta. !
Ja!  bra !
Men all smärta o allt är mkt värt det.
Vill inte ha halsfluss !
Hatar det,
Har inte kunna käka något idag
hmm jobbigt,
försöker få i mig citodon men går inte heller så bra.
Men få hoppas att dagen blir bättre nu imorgon hoppas jag


Saknar elvira.
Men tål inte hennes skrik då man har ont.
Man blir juh cp !

Men ska se om ja hämtar henne när jag mår bättre :D
Min lilla tjej :D
som börjar bli såå duktig.

Betalt räkningar idag usch hatar !
Men är ett måste !
Hoppas allt ordnar sig. !

vill ta o städa oxå men de få bli en annan dag !
då man ha orken

Den sista ska ja börja träna
o den 6e åker vi till sofie o christer inte länge kvar :D :D
LÄNGTAR! ! !

Längtar efter ansa oxå.

ikväll är det hotellet !
Förbannat att man ha operera halsmandlarna
Annars skulle man dit
men det kommer säkert fler gånger :D


Ja nu orkar ja inte skriva mer.
Trött o kan inte sova
Ha Re !


Dagens låt

Lucky - Jason mraz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0