godkväll skriver från mobilen ikvä

62cb19e31b221b3ad08f50bb7c815d71.png

Kolla varifrån!

godkväll skriver från mobilen ikväll. Far har gått i säng. Kommer inte åt datorn. Idag ha vi varit på ica. Ätit tårta gott:) linda och martin firar 1år på ica. Tiden går fruktansvärt fort. Redan ett år sen dom tog över ica.
Varit på Loppis hitta jätte fina vin glas m m men var mycket dyrt. Synd. Träffade kusinen kent där vovven boss hade då blivit jätte stor större än sacke vid höjden. Sen hem till kussjön igen åt och vart trött och ont i höft och finger. Sen ringde julia och hon är i kussjön se glad jag är:) att hon kommer:) vart arg idag men de gick då över sånt är livet! Har inte gjort så mycket saknar herkules min pojke. Och elvira far till pappa ted imorgon ska dit och hälsa på. på tisdag. Ska bli roligt :) ne om man ska försöka sova. Fått i mig medicin nu hoppas de går somna snart. Älskar mina bebisar:*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0