Lördag! 12 September

God EfterMiddag !

Nu är man i Kuslake_City ;)
For hit igår. Elvira blir bara busigare för varje dag som kommer :)
Snart går hon oxå, hon tränar som attan.

Igår va hon inte snäll med mormor.
Mormor skulle städa kylskåpet. Hade en vatten hink på golvet.
Jo vad hände?
Jo att elvira såg det stora röda fina hinken o välte omkull den
Vatten hela köks golvet !
Happ ungen blöt hela hon o mormor skulle torka upp allt vatten.
Sen vände hon ryggen
Och elvira gjorde om de igen HAHA klockren ;)
då va det bara o börja om igen :)

Idag så Skulle man igentligen fara på bröllop.
Man vill ju men ändå inte.
Ett stort grattis.
Hoppas du inte glömde o säga det till dom!
Hoppas dom tyckte om presenten.
Kan vara påhitti ibland ;)


Elvira smakar på sackes gris öra Huvva äkligt.
Men sacke fick den tillslut ;)

tiden går o det försvinner bara mer o mer från hjärtat.
Bra!

En person sa till mig.
 Tänk inte på de hemska som kan hända.
Utan tänk på de goda som du har nu.
Visst kan vara så sant
men en av de hemska saken jag tänkte på
håller på komma till sanning.
 Men nu ska jag börja mitt nya liv!
 sluta tänka!
 Leva livet!
Gör mig själv glad för en gång skull!






Kan stå stor med fina kläder som har ben på magen ;)




Vissa karlar är svin.
Tror att man ska bli lebb ist!




Jag hoppas på bättre tider!


Saknar <3


Älskar Dig <3



Nu Drar Jag Till Amerika !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0