Lördag 19 September

Godkvälll

Ihelgen är tina är med sin lilla vovve :)
som är så fin.

Varit mkt roligt. imorgon blir det o fara till sävar.
O fira brodern.

Elvira har badat ikväll
Hon var redan trött vid kl 18.
Klaserik kom förbi en sväng oxå

Börjar bli ganska trött blää
Kl går som bara den när man har roligt ;)
hehe

Operation på onsdag
Hmm inte direkt peppad
men man ha juh varit med om halsfluss
som är typ samma.

Det är bara o bita ihop i några dagar.

17 Dagar kvar ! :)

Vi va ute o gick o hade sacke lös.
Och han gick sååå fint så :)
Han är duktig
Tur det inte va nå hundar som gick då :P
Annars skulle ja inte he lös honom.

Ursäkta för alla andra inlägg.
men sånt händer då man få kommentarer som inte är så roliga o få !

Och om hur förbannad jag skriver att jag är.
Är inte förbannad för 5öre!

Tycker att man inte ska behöva gå runt o snacka massa skit.
Och desumtom om man inte äns känner människan !

Ja men sånt är livet.


Hitta inget bra o billigt till köket heller.
Hmm bara o vänta ut det ett tag till

Vill juh kunna börja snart :)


Jag mår bättre!
Jag ser bättre!
Jag tänker bättre!

Tack för all hjälp :) 


Snodde nå bilder av tina! :P 
 
Jag tvättar av bilen !

Elvira ute med gå stolen !
Den hatar hon men gick bra när man va ute :)

Solnedgången på altan ;)

Sacke o Sasha är uteo busar på en åker :)
Fast sacke är juh så lat
han går o hon springer !

Elviras snygga sovställning hos mormor o morfar 

Elvira satt o plaska i sackes Vatten skål jätte skoj ;)


I LoVe My LiFe !
Älskar <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0