Måndag! 7 september

GodDag!

Grattis till ted som fyller år idag.

kom till huset igår kväll. det är jobbigt o vara här men det är tur det inte är bråk.
är mkt förbannad men försöker o inte visa det så mkt.
och hoppas att du kan vara ärlig not alla
Om du har nå problem varför är det så svårt o säga det,
ist för o skicka sånna sms o sen inte vill svara o prata med mig.
är såååå dålig stil.
du o ted verkar juh inte prata med varann så mkt,
fatta inte riktigt vad problemet ligger.
ni ha gjort fel icke jag!
ja men sen ska jag o ted prata om hur allt ska gå till
vem som ska ha vad. vad som händer med elvira
o allt mellan himel o jord !
hoppas vi kommer överäns.

nu är jag o mamma med elvira
hon sover nu, ted hjälper stellan idag.

och jag kanske har fått en infektion i fingret!
väntar på att handkirurgen ska ringa,
kanske ska dit idag o kolla på fingret.
värktabletterna vägrar hjälpa!
ont som f*n gör det !
känns i huvvet att värktabletterna funkar men inte i fingret.
uppsvällt ända in i hand flatan
åhhh blir cp. kan dom inte ringa snart
slut på värktabletter har jag oxå.
bra start på dagen eller hur!
det har juh gått en vecka sen operationen
va fan ska det verkligen göra ondare nu än förut
ja nu är jag ganska galen o less.

haha de som är roligt då HON retar mig o jag har ont samtidigt,
jag blir fan jävligt förbannad!
haha tur hon inte va i närheten då iallafall!



Saknar Min Söta Rara Sofie, m. fam.
men snart få man fara i väg den 6okt är det dax
ska bli mkt skönt :) få lite lugn o ro
o få vara med sin allra bästa vän som finns. 
Sofie o Christer är helt underbara :]

ne nu vet jag inte vad jag ska skriva
jo jag saknar ansa kom hem snart :)
och älskar min dotter mer än allt!





LoVe <3 JeNnZz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0