Onsdag! 2 september

Godkväll

Nu är man i kussjön efter operation. Haft mkt ont i höft och finger.

haha snygg hand :P

Ted o Elvira var på besök igår kväll :)
Mkt kul :)
O Becca va förbi en sväng oxå.

Elvira O Ted kom o hämta mig idag.
Och vi for på media mark o köpte en tv till far.
32tum´s plasma. har inte fått pengar tillbaka av honom ännu
men det blir senare någon gång,
så nu ha jag tagit den tv.n upp. kopplat in datorn tack vare ted :)
mkt snällt :)
o flyttat upp pappas fotölj, :P
han behöver inte två.

får inte vara uppe o gå nå mkt på 3 veckor så måste ha något i sysselsättning
7th heaven ;) yehh
och ska se på män som hatar kvinnor ;)
och lite allt möjligt,

ska planera ut när elvira ska komma oxå ;)
saknar lilla tjej

Älskar min flicka

Alla säger att jag verkar så okey med allt som händer.
men vad ska man göra åt saken,
de finns inte så mkt o göra.
han måste ändå få ha sitt eget liv,
Gör allt som behövs för elviras skull.


och önskade att det skulle kunna gå lite lugnare.
Känns som att du tar över min plats redan.
tex du sover där redan. o ne fan jag orkar snart inte bry mig om något längre.
om hon inte är med elvira så mkt så är jag nöjd.
men ni verkar inte direkt fatta det!
Är en mkt orolig mor!
Du kan inte ta det lugnt Du kan inte säga sanningen.
Vet att du vill säga något åt mig
men du vill inte berätta det ! !
Du kan inte göra det så mkt värre än vad det är

ja jag få väl se om han kan berätta snart


Ps. Kan inte stå o kan inte ligga ! bara sitta fan !

saknar min prinsessa


Kommentarer
Postat av: Tina

Tur att det gick bra! Hoppas nu att det läker bra också :) Å du vet att det är baara att ringa om du behöver ngt eller bara behöver prata :)



Puss!

2009-09-03 @ 08:00:19
URL: http://tinytinagoes.blogg.se/
Postat av: margit (Mamma)

Hur fan kan du säga att du inte kan gå? Och du kan vara och festa? och vara och springa runt stan och köpa en tv?? Eller satte du elvira på golvet och la dig själv i barnvagnen? Så elvira fick styra barnvagnen och bära tv;n för att hon inte har gipps på ena handen? Fick hon koppla in tv:n också? Det verkar som dina problem får elvira lida för? läste ett inlägg på din blogg om durshning? Är det elvira/din mamma som durshar dig???. Tycker det är konstigt att du ändå vill vara med elviras pappa om han har varit med en annan tjej(Knullat runt), men du kanske vill ha hjälp med att vara mamma för att du har en liten skinnbit borta från höfften och lite ont i fingret?? Vem var det igentligen som födde elvira var det din mamma ir du??? För det värkar som din mamma är elviras mamma, ir har hon flera mammor?

2009-09-17 @ 22:42:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0