Onsdag 9 September

Godkväll

Idag var man till kussjön :)
Elvira har hjälpt mormor o gudmor i bagastugan :)
Det va jätte skojigt :)



Det var jätte skojigt tyckte hon ;)


Allt verka gå bara fint just nu.
visst kan man bli förbannad o allt.
men om man kan prata om saken mellan varann
kan man få det o funka.
Det jag skriver på bloggen är om mina funderingar o om livet.
Men jag tycker det blir bara mer o mer trevligare inlägg.
Jag hoppas att allt blir bra.
är så less på allt bråk.
ja är verkligen det.
men första tiden kommer vara svår.
Jag vill inte vara den ``onda boven``
men jag tänker på elvira. 
och vill bli vän med dig det vill jag
för att få allt o funka mellan alla.
Du bevisade mkt i måndag o det glädjer mig!
Tack.
tuckte det va bra du va med då vi planera hur allt skulle gå till
med elvira o allt.
Ja vi kommer fixa detta


jaja de va det.


nu då?
hmm inge roligt väder idag !
fy fan blåser juh bort !

Jag hoppas du förstår
jag kan inte byta kläder på elvira.
jag kan inte byta blöja på elvira.
Kan inte göra allt.
Får så dåligt samvete.
du tar henne varje morgon!
men ja kan inte göra det.

Du vill inte lyssna då jag ska försöka prata med dig hur jag känner
Du avbryter mig hela tiden så hinner aldrig
Men hoppas det blir bättre det

Och idag städa ja i köket
AJ!!!!
skulle inte ha gjort men jag ville göra något snällt mot ted iallafall
Nog ja tycker ja är riktigt duktig o ta hand om elvira på dagarna
men men

Ja hur ska man klara av 2veckor till med detta !
bra fråga.


Saknar sofie <3
soon :)

betala klänningen imorgon! 
Känns så jävla meningslöst! 
men ja måste juh ! 
Åhhh
  




Ne nu ska jag vila höften
Aj

Kan ja få sova inatt plz!!!!!!!!
Vill kunna sova en hel natt :)
skulle vara mkt snällt snälla höft o finger !


Älskar min söta tjej :)


Sackes Mat Skål På Huvudet !
haha söt <3


Kommentarer
Postat av: Tina

Hehe vilka söta bilder! Fast hon är ju söt hela tiden så det finns nog inga som ser dåliga ut ;P



Hoppas du fått sova inatt :) Puss!

2009-09-10 @ 08:31:21
URL: http://tinytinagoes.blogg.se/
Postat av: erika

hejsan jennzz. har läs din blogg nästan över en månad nu.kul att läsa och så.

men nånting jag inte förstår, det är.

om du inte kan klä eller byta blöja på ditt barn.

hur kan du då klä ducha torka dig själv?

är det någon annan som gör det på dig eller?

eller gör du alrig någonting själv eller?

2009-09-17 @ 12:31:33
Postat av: erika

(citat)

AJ!!!!

skulle inte ha gjort men jag ville göra något snällt mot ted iallafall

Nog ja tycker ja är riktigt duktig o ta hand om elvira på dagarna

men men..



för de första så är de väl ganska förståligt att man städar efter sig.

specielt när man har barn.

Ett barn måste ha så bra MILJÖ som möjligt.

2009-09-17 @ 23:02:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0