Söndag ! 13 September

Godkväll

Nu sitter man i ett kallt hus. Måste ta in nå ved o elda tror jag.
Har haft ont i magen idag oxå.
Blir så arg att det aldrig vill försvinna !
Haft de nu i typ två veckor
Ja men de försvinner väl tillslut.

Imorse sköt min morbror en älg ko.
o sen i kväll såg ja o mamma en ko med 2 kalvar.
Haha det vart lite liv.
Men mamma hade bössa hemma o hon ringde stellan
En kalv mindre till ;)
Dom är juh så duktig på göra bort allt över en helg.
Men nu få dom bara skjuta en ko till.

Vill så gärna ta jägar examen
Men är bara orolig att ja kommer inte klara det.
Men man kan juh pröva
Har inte läst på 2 år
Kanske är dax ;)
haha


Elvira o morfar va ute på en raggarsväng idag till tegsnäset
Hon somna så fort han starta bilem
tur hon är duktig :)

Ja o man hade det roligt igår i amerika
:)
Sacke va mörk rädd men han satt vid brasan o ville bli klådd o få massa korv :)

Prata med fia idag elvira ska få äppelmos av henne :)
Till havregrynsgröten lite granna
kan vara gott ;)

Imorgon ska man in till stan,
Öron Näsa Hals mottagningen

Sen klippning o färgning :) :D

Ja vad ska man skriva om nu då
det är inte så mkt som händer.
man får inte vara ute o gå lr något
man är fan fast

Ska ringa vc imorgon o få en tid o ta bort stygnen på fingret i veckan oxå :)
sen fp jag ta bort gipset den 30e :D
ska bli skönt :D
I höften kliar det mkt o har fruktansvärt ont när ja går ibland
Benet viker sig bara ibland.

Har inte käka värktabletter på 2 dagar nu :)
Känns  mktmkt skönt
Känner inte mkt av fingret
Jo då elvira håller på o en hund ska ha tassen på den o sånt.
då känns det AJ !
men det går över

Saknar er där nere mkt !


Kerstin Fyller År Idag Grattis :)
Från Jag o  Elvira

Kramar


Nu ska ja sätta mig o planera köket :)
Ha re !
Det ska jag då ha :)


Älskar Min Flicka <3



En sak till.
Fan va folk ska bry sig om ålder o sånt.
Din Åsikt!
Mitt Val ! 
Mitt Liv !
  



Kommentarer
Postat av: sofie

Ålder?? Vad?? Fattar inget alls :)

2009-09-14 @ 07:37:35
Postat av: Kerstin Wänman

Tack så mycket för grattandet :)



Kram Kerstin

2009-09-15 @ 01:27:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0