Söndag! 20 September

Godkväll

Helgen varit helt underbar :)
Varit med tina o gänget. ;)
Så skojigt :)

Idag Packa man allt till elvira,
Och gjorde tårtan klar till bror som fyller år idag :)
Va skoj o träffa alla :)
o träffa Syskonbarnen som är så gulli
Och växer som ogräs gör dom oxå :)

O Elvira som blir 9månader idag :)
Gud va tiden går fort.
Kändes som igår man komme hem från bb
o mormor o morfar va hemma i huset o vänta
Och pappa som ha fixat upp allt med elementen
så det va varmt o skönt i huset :)
Och det va den dagen Amanda fyllde år :)
Och hon hade väntat oss på att vi skulle komma o visa upp elvira
o äta tårta.
Den kvällen kommer aldrig jag glömma !

9 Månader sen
Helt sjukt


O lilla nadja blir juh 7månader om en vecka
Herregud
Ja jag saknar den lille tjejen.


Är den Lyckligaste / Stolta mor :)


Fick ett Vardagsrums Bord av bror

mkt fint o gammalt.
kommer passa perfekt ;)
tror ja ! haha


Elvira vill ha fiskarna i akvarium nr 1 ;)


 
Min lilla bebis har saknat mamna idag :)
Go grisen min.



Om man vill två saker.
Det är fan inte lätt o bestämma sig.
Hmm.
Men ja vet inte.
Jag tror jag har en lösning.
Väntar o se.

VILL HA ETT NYTT KÖK !
NU !

har tusen planer för detta hus.
Men det finns inga pengar för det .
hmm

en sak i taget.


Älskar Min Lilla Flicka
Som Håller På Bli Stor <3


Just de
Fick en mkt god middag på svanen av mor :)
Fläskfile med potatisgratäng :)
Mmmmm mkt gott

O elvira charna alla som arbeta där oxå så klart ;)


Ha Re !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0