Tisdag ! 22 September

GodKväll

Idag har inte hänt så mkt.
Fick hjälp av ted med mitt nya vardagsrumsbord. :)
Tack

det vart skita bra :)

Igår fick man besök av cacard o gänget. :)
Va mkt trevligt o få nå besök
Det är så ensamt i huset så det är inte klokt

Sen så for man till kulfors o sedan till kussjön
STORA DAGEN 2
operation igen :)
äntligen ha längtat så länge

Jag är sååå glad
Gott ner i vikt :D
Känns super.
Trodde ja skulle gå upp då man inte fick vara ute o gå o sånt
men inte det :)
Mkt happy :)

Ska käka cambrigde när ja ha operara halsmandlarna

sen när ja är fullt frisk
TRÄNA ! ! ! !
Ska lyckas :D

En sak ja är mkt glad för :)
Min lilla ansa ska komma hem :D
i oktober :D
Jaaaaa!
Har saknat lilla tjejen såååå enormt mkt
Sacke o elvira oxå.
Hon är en av dom världens finaste :D

söt fröken min :)


Känner mig mkt glad :)
Det är bra :D


Om två veckor få man vara med underbara personer
som man har saknat såååå enormt mkt oxå
Sofie o Christer m.fam.
Christer fyllde år igår :D
Grattis :)


Ja vad ska man skriva mer då?

Ja du jag vet inte riktigt :P





Jag Älskar Elvira <3  

Jag o gumman :)



Står o skrattar åt kusinen :)
Hon är jätte rolig :)


Ha Re Bra !

Putt o Lamen <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0