Tisdag ! 29 September

GodKväll

Är det verkligen bara tisdag idag !
Vill att det ska vara onsdag 6okt,
sitter på ett tåg o väntar o få träffa mina undebara vänner :)
Men det är en vecka kvar iallfall det är posetivt :D

Vi ska ha det såå skojigt :)
Saknat er !
Har verkligen behövt dig !
Men inte länge kvar

Få hoppas man är i ordning bara
Men de ska ja bli japp
tänker inte vara så här i en vecka till aldrig !

De som har hänt !

1, Infektion i höften !
2, Inte kunnat svälja ! (inte äns vatten)
3. Varit hängig!
4. trött
5. Less
6. For till nus !
7. fick pencelin (Stora som ...)
8. Fick nya värktabletter.
9. kan äta lite per dag :D


hehe Det känns ganska bra nu
är bara less o ha ont
har haft det i 4veckor o vill att de ska vara över !

Har gått ner i vikt
Får jätte trevliga komplimanger av några. :)
Känns bra.
Men denna häng mage efter f l
Hmm vi skyller på ted ;)

Ja nu är man hemma i vindeln
Och funderar på o börja packa lite lätt imorgon :)
LÄNGTAR !

Bäbis ville ja skulle komma förbi ihelgen
Men få se hur man känner sig.
Saknar er tjejer så mkt
varit tomt senaste åren utan er


Ja nu är juh finger opererat :)
o nu ska ja börja träna går jätte bra
Den är stel sista biten
men kan böja i mitten :D

resultat :D


Skulle hitta en bild på hur fingret såg ut förut.
men hitta den bilden ej !
Men de är mkt mkt mkt mkt finare
(Pekade åt vänster förut :P )
Detta finger ha jag alltid sett krokigt o snett.
O det va en del av mig
o vänner skoja hela tiden om mitt krokiga finger.
Men som sakt

HÄR KOMMER EN NY JENNY MARIA FORSGREN

Är på mkt gott humör nu mera
Är Glad
Elvira växer o blir allt mer vackrare :)
En riktigt charm troll
med hennes söt smile när hon är glad.
Man skrattar åt de smilet.
För hon ser sååå rolig ut :D

Älskar min flicka :)


Fick ett sms av en mkt god vän av mig
Som har varit min vän i flera år.
O han är fortf. min goda vän
Är så tacksam för att du finns kvar efter alla dessa år.




Seee Yaaa Soooon :D
Puss o Kram <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0