Torsdag 10 september

Godkväll

Idag har det varit blandade känslor,
Jobbigt , samt skönt
O ledsen i ögat. Och allt exremt jobbigt !
Jag är såååå tacksam för släkt o vänner.
Min mor ska ta mormor ledigt nu medans jag är sjukskriven
Såå skönt är så snällt av henne o hjälpa mig vid svåra stunder.
Stort tack !

Nu känns det verkligen att det är slut på allt
Ted flyttade ut ikväll
Mkt jobbigt men de bästa att göra.
Det funkar inte bara bråk o shafs.
för små saker. men vi lyssnar juh inte så bra på varann så!
Men hoppas det kanske blir bättre nu då

Jag ensamvårdnad för tillfället.
tar det sakta fram

Allt kom på en gång.
mitt huve är helt fackad just nu !
Men det är bara se det posetiva i livet.
ELVIRA ! ! !

Själv klart

Move On With My Life !

Igentligen hur mkt mer orka man?
Fattar inte hur man ha kunnat vara så här stark
Fattar inte själv
Många gånger har man bara velat vika sig ner på golvet o bara gråta.
Och inte slutat ! Men ist gråter en stund
tänker man kan juh göra saken bättre i sitt liv
inte lönt o gråta sig över problemen!

Fan va långt jag har kommit med mitt liv !
Är riktigt stolt över mig själv faktiskt.

Ska bli ändring på mig o mitt liv!

Mina mål

1. vara en underbar mamma till Elvira !
2. Fara o vara med underbara sofie
3. Fixa ett vänskap med den jag är ovän med
4. Fixa köket som jag vill ha !
5. Leva livet med min dotter o mina vänner o min familj!




Klippning på måndag för jag o mor o moster :)
jaaaa !
något roligt som händer ;)


Ska operera halsmandlarna nu den 23 sept.
Ja jag kommer göra det trost allt som hänt.
Har väntat på det länge så


Piss nödig vart jag oxå !
haha



Ne om man ska ta o gå i säng o försöka sova




Älskar <3





Äntligen Klar :)

















Ps. Skyll er själva om ni lämnar kvar sånna bilder på min mobil
Allt hamnar på bloggen hahah


Kommentarer
Postat av: Tina

HAHAHA JÖSSES SÅ FUL BILD PÅ PENIS!! :P haha



Hoppas allt går bra med operationen. Och om det är ngt så äre bara att ringa. De vet du :)



Puss!

2009-09-11 @ 09:53:01
URL: http://tinytinagoes.blogg.se/
Postat av: denise

HAHA det vart ju en helvetes fin bil på mig där med ostbåarna i näsan ;)haha

2009-09-11 @ 19:43:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0