Torsdag! 17 September.

Goddagens

Igår så va man i kulfors hela dagen. morfar o jag o elvira va o handla
o lite grejs mojs
det va roligt.
Mor hade föjlt mormor på lassa.
nu ligger hon på alma en vecka

Elvira o jag hade det jätte roligt där igår.

Nu är hon hos mormor o Morfar idag.

På söndag blir elvira 9mån helt sjukt.


Ett samtal i går,
Jag va rädd för svaret ja inte ville få höra
Men jag tog chansen
o fick det svar jag ville höra.
Jag blir så glad
Att nu har jag chansen att kunna göra vad ja vill
DU har inte varit nå duktig på lyssna men just då tyckte jag verkligen att du lyssnade
är jag glad för.
Att jag ska oxå kunna få en chans med mina drömmar.
Men vet inte direkt vad dom går till.

Jag ska fundera hårt.!

Fick ett inlägg idag
Om hur jag kan duscha o kunna torka mig själv
om ja itne kan göra det med Mitt barn.

No visst kan ja göra allt sånt på mig själv.
men min kropp kan ja klara av själv.
Va mkt svårt i början ville typ ha hjälp med sig själv oxå nästan.
ne men med elvira, om man ska byta blöja.
hon rullar runt o ha sig o har bara en hand som jag kan andvända
Kan inte greppa tag i saker. o kan inte lägga bljöan under
för ja håller henne med andra handen
det funkar inte
kläder. jag får på henne byxor. o ibland jacka.
Jag försöker verkligen göra allt med elvira.
men då hon tar tag o slår mig
o då ha jag ont resten av dagen
men ja nu är jag snart frisk o kan ta elvira SJÄLV !

Ska ta bort stygnen på fredag. :)
och gipsskenan ska ja få ta bort den sista :)
då är de dax o börja träna :D
hoppas jag inte får nå problem med fingret.

Höften är då åt skogen ibland.
känns osm att man behöver krycka ibland. :P


Visst tror jag att du/ni är sur på mig för de jag tänker på.
Men jag vill ändå tänka på mitt o elviras bästa.
Jag är ledsen för allt !


Ihelgen ska ja tillbringa den med Tina o Sasha
Ska blir mkt skojigt !
 Få umgås med henne oxå.
Det Behövs !



Prata med sofie igår. :)
O nu är både hon o jag på jätte bra bra humör ;) hihi


Snart kommer jag :D
Lägntar ;)



Elvira åkte Gammel mormors rullstol det va jätte roligt

Hon dansa med Snögubben :)



Pappa har varit o hälsa på Elvira nu :)
Se skojigt.


Kommentarer
Postat av: erika

hej igen!

läste ditt inlägg.

och må säga att blir så förbannad att dom i din ålder inte kan tänka sig för, att skaffa barn.

när man inte äns kan ta hand om säg själv. och dessutom inte sitt barn.

Tycker att du ska börja skärpa till dig.

Att inte socialtjänsten har tagit barnet än?



2009-09-17 @ 21:26:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0