Torsdag! 3 September

Godkväll

Imorse vart man väkt av Elvira
vart så glad då jag såg henne ;)
hon ska vara med mig till på lördag,
för då fyller farmor år och hon ska dit o hälsa på.
sen kommer vi nog inte träffas på en hel vecka :(
kommer bli ledsen i ögat. 
sen då man vet att S sover där/är där varje dag gör inte saken lättare
att dom inte förstår. det fattar ja inte
Men nu har jag pratat med honom o hoppas att det blir bättre.
Tex,
Dom träffas någon annanstans än huset,

För jag känner mig bara äcklad när jag tänker att hon är där o jag ska bo där sen
Och dom träffas utan Elvira!
Vill inte att hon träffar Elvira, För jag tror att hon kommer att ta över min plats

Jag kommer inte kunna vara med Elvira lika mkt som jag vill nu
kan inte köra bil. måste ha hjälp med henne. Och min mor är inte ledig hela tiden
 
Jag hoppas att dom respekterar vad jag tycker o tänker!


Jag älskar min flicka över allt annat
hon är så söt o go!

Roligt o gunga !


Sacke o min tv Plats :P
soft ;)

Snart fyller min bror år :)
Få man hoppas att man får tårta då man kommer :)


Nu ska ja fika med mor o far.
Ha de så bra
Jag ska försöka !


Saknar sofie med familj
vi syns snart.



Ps det tar hundra år o skiva på bloggen med en hand


Älskar <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0