Söndag 29 Augusti

GodKväll

Här sitter man med en Milkyway.
Hur gott som helst :D
Namm Namm :D
blir varm inom bords.
Denna choklad!
varför tycker man om de så mkt för?

Jag har beställt teds present då han fyller år
hoppas han kommer tycka om den :)
Ja om en vecka fyller flera st år :)
Anette, Inger o sacke.
o ted den 7e :D

mkt kalas lr?
ja du säg de

ja kommer nog bara göra en tårta åt ted
men nå större tror ja inte de blir :P
Idag har ja jobbat.
Skulle börja kl 7 sluta 16.
Men ja råka försova mig.
Ajja bajja.
men de e juh sånt som händer tyvärr !
Vart väl lite väl länge
tur natten va snäll o va kvar tills ja kom :D 
 
ja man få juh skämmas :P

på lördag får man nog besök av Brodern med familj.
då få man träffa nya till skotten i familjen för första gången :)
se skojigt. Sett foto på honom han verkar vara mkt lik brorn min.
Ne ska bli skojigt :D

gjort nu köket (nästan) klart :D
Golv o tapetsering kvar.
Men lagt nytt golv i lilla hallen :D :D :D
super snyggt :D
 hundarna halkar där men dom få skylla sig själv
 då dom springer in o träffar väggen rakt framför :P

Va bjuden på middag hos mor.
dom for till grannen o käka men hade gjort mat åt oss
:D se snällt :D
gott va de oxå :D

Snodde deras säng :P
ne men ska byta säng med dom.
Vill juh som ha en TRÄ säng !
mktmtk bättre :D

igår så va de på hembygdsgården va dit en sväng
kolla läget :P
och hur de gick för mamma o sälja bröd
medans man hade timmar

Har en ny mobil
Fast i rosa förstås :D

LÖV IT <3


och har beställt ljudböcker ja ska börja lyssna på
dom två sista av twilight :D
ska bli intressant :D

Ne nu blir de nå bilder sedan ska ja pussas med min man <3

Putt o Lamen



Mamma säljer bröd :D



fick lov fota mammas o mina fötter :D

HALLOOOOO?!

Hon får mig att leva ! ! ! ! 
 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3


Kommentarer
Postat av: ottie

värdens sötaste :] <3

2010-08-30 @ 08:50:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0