Torsdag! 28 Oktober

GodDagens :D

Varit en ganska bra vecka.

Ted ska börja svets utbildning, i 3mån
o 1mån praktik.
så han kommer vara borta mkt.
hemma på helgerna
hoppas ja på då :D

tur man ha snälla vänner o familj
som hjälper mig då ja ska jobba

Har vunnit en liten vinst
o det är juh alltid skoj :)

Och nu ska ja ta o planera källaren :D
Spa källare!

Nå väl
allt som Behövs/ HAr redan 
Bastu (Har)
Solarium (har)
Dusch (Har)
Nagelstudio (vet ej?)
färg o tapet (behöver)
möbler (behöver)
Ny INGÅNG (behöver)
Nå man har de mesta :D
och viktigsate.

Fick ett medelande idag,
som man vill helst glömma!
Allt börjar bli sååå bra.
Jag önskar de bara försvann,
Vill inte att de ska riva upp
gammla sår!


Nu ska bilen säljas
se hur mkt vi får för den hoppas på en hela summan vi la ut på den!

Nå väl,
Mkt händer i min hjärna!
men håller de mesta till mig själv!

Hoppas på det bästa.
Och önskar lycka till
till ted på måndag och framåt !

Löööv You <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0