Lördag! 9 Juli

GodNatt

Ja igår va vi på leos med en kompis åt Elvira o familjen :)
Mkt trevligt. Barnen hade såååå skoj :)
springer upp för den STORA banan :)
Helt klart värt o fara dit ;)
va vi förbi vännäs o kolla runt. lite folk o bra :)
Men trött va vi och ville hem fort, :)
Elvira fått sig en ny bilbarnstol.
Hur nöjd som helst. :)
Och igår kom amanda till oss. 
Idag har vi varit på vännäsmarknaden :)
Hitta lite skoj.
Nu i kväll har vi sett på skräckis :)
Först en som inte va så bra,
Svårt hänga med va allt gick ut på :)
Sen vart de en super äklig (Tycker Jag ) Nöp ted i benet :P
haha
Nu har amanda o kompisen gått i säng.
Skulle gå upp he på elvira en blöja när hon sover.
Ganska roligt med trötta barn :P
Elvira : Hej Mamma Är du här ?!?
Jag : Du ska bara få på dig en blöja.
Elvira : Nej Elvira inte sova !
Elvira : Tutte !
Elvira : MIMMI ! ! ! !
Jag : Mimmi ligger o sover.
Elvira : Aha Mmmm ( Zzzzzz somnar fort igen :P )
ja de e juh skojigt med lilla livet :)
Men skönt o få ha henne hemma igen <3 !
Ne vila en stund innan man ska hämta min kära kusin i vännäs kl 2
:D Se på vilket skick hon är i :P
Haha :)
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0