Måndag 6 april

Hejsan hoppsan :D

igår va man o jobba :P
gick ändå bra vart lite arg menmen
de fick man lov o ordna idag.

i förr går va Jag o elvira till tina o träffa tinas farmor och faster camilla o hennes barn
Hennes dotter felicia som är några dagar äldre än Elvira.

Foton kommer snart :D

idag ha jag skjusa Amanda o sofie till vc
Amanda ha ont i foten. inte kul inte.

ska jobba imorgon !
men de e bara mellan 7-11.30
sen på söndag en D-tur

Vad ska man hitta på idag då?
säg de.!
tupperware grejorna ska komma idag :D
se kul!

Ähh skriver mer imorgon orka inte skriva nå mer :P

putt o lamen

Kommentarer
Postat av: Tina

Hehe, du är fan duktigare än mig på skriva blogg nu ;)



Putt å Lamen :)

2009-04-07 @ 09:26:12
URL: http://tinytinagoes.blogg.se/
Postat av: Tina

Hehe, du är fan duktigare än mig på skriva blogg nu ;)



Putt å Lamen :)

2009-04-07 @ 09:26:28
URL: http://tinytinagoes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0