Onsdag! 1 april


GOD DAGENS ! ! !
TILL EN MKT FIN DAG! ! !




Första april
några skämt än då?
ha inte fått en ända än. tur!
hatar 1april.

Måste lära mig o skriva varje dag nu mer :P
detta går juh inte :P

Och sofie,christer,amanda och nadja ska flytta neråt.
Kommer bli mkt ensamt här i vindeln.
kommer att sakna er.
men de är bara o hålla humöret uppe
Kommer inte förlora kontakten iaf.
men nu ha vi en andledning o fara neröver.
och dom en andledning o komma upp :P
Nadja o elvira ska juh bli kompisar juh !
haha
de kommer ordna sig. :)

Dessa räkningar! hatar dom.

lilla elvira håller på att bli frisk nu snart :D
yeppi!

Morfar ha varit förbi i dag och denise o ingabritt o pelle,
många som kommer och hälsar på :)
hehe

Ja vad sak man göra? ingen aning. hmm
imorgon ska jag fara o lämna in min mobil den är cp!
inget är som de ska vara just nu!
oturen har kommit!
men den kanske vänder snart igen :) hoppas

ska jobba på söndag o massa andra dagar.

Och idag såg jag ut genom fönster i hallen.
och tänkte på rufus!
min fina pojke!
om han levde nu skulle han säkert vara enorm stor :P
Han är fortf. min favvo katt :)


Han älskade trånga ytor o ligga i ;)


lurvig o bara nån månad gammal.


Hjälpte mamma o baka igår gick bra.
haha va så länge sen jag baka så då jag skulle slänga dom i ugnen o allt de gick bra då man va nästan klar  :P
haha
O pappa tog hand om elvira medans vi baka
gick juh bra de :P :D

och sacke satt i stolen i bagastugan o kolla på ;)
han va så söt då han satt där :P


TACK MOR O FAR !
för all hjälp :)
Guldvärda!


Ha re så bra för de ska då jag ha ;)

Putt o lamen !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0