Tisdag 14 April


Godkväll!

Va ett tag sen jag skrev.
har jobbat i söndags
och de var varit fint väder hela veckan se kul :)
våren är här :)
snart sommar.
och snart 20år :P
hoppas de inte kommer snöa då :P
haha de brukar ju snöa dagen efter jag fyller år :P
 men kanske inte i år.

på lördag ska vi fara till fjällen :)
se kul
o lilla elvira ska följa med.


har köpt snygga solglasögon åt henne till fjällen.

Och familjen brandin/rosen har farit ner till södern!
kolla huset o farit ner med lite grejor
och christers mor ville nog träffa söta Nadja

och dom kommer hem då vi ska fara till fjällen.
men tiden kanske går snabbt :P hehe

imorgon ska man jobba 16-20
och på tors D-tur.
nå väl pengar :P
hehe

kommer bilder på Elvira Och Felicia



se söta dom är :)

men ni få ha de så bra
för de ska jag ha :P

Putt O Lamen !!!!!

Kommentarer
Postat av: Tina

Å va kul att du har bloggat igen :) Jag har kollat å kollat :P Å nu äntligen så kommer det ett inlägg ;)



Men va kul att fara till fjällen! Hur länge ska ni vara där då?

Å va fina bilderna var!



Puss å Lamen!

2009-04-15 @ 10:42:24
URL: http://tinytinagoes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0