Torsdag! 23 april

FJÄLLEN

Ledningen i våran tävling:
Karin
3 fiskar
Henry 0 fiskar
Ted     0 fiskar
Jenny 0 fiskar
Elvira  0 fiskar

Ingen fisk kvar i sjön

Vädret har varit lyckat :)
och lilla semestern oxå :)

Mor o far. blivit brun!!!!!
Jag blir röd som en räka som vanligt!!!!
o ted e röd på näsan :P

Och lilla elvira lite röd på kinderna :)
fått lite färg på sig

I kväll va vi o körde till tunneln i norge
mkt jobb på den

vart stoppad av tullen på gränsen !
haha norrbagge :)
dom pratar så kul :)

Imorgon hem färd.

SAKNAR!!!!

Sacke
Herkules
Fritz

våra fina pojkar :)

Tack sofie o christer för ni tog hand om katterna o fiskarna åt oss :D
mkt tacksamma :)

och tack ingabritt o pelle för ni tog hand om sacke :D

Snart dop dax :)

Och min fina underbara tina ska sjunga :D
Och roland ska spela :)

kommer bli mkt lyckat vet jag :)

Du klarar de!!

Min älskade BÄBIS!!!
Vart mkt mkt mkt glad att du ringde :)
hoppas vi bygger upp kontakten :)
vill ha tillbaka min gamla bästa bäbis ! ! !
Älskar och Saknar Dig !!!!!

Ett mkt gammalt kort :)
På Jag o Bäbis
( Och Dannes Fot)
skulle oxå va med på ett hörn :P haha

Riktiga vänner håller kontakt ! ! !



Kommentarer
Postat av: Tina

Yay, va bra att ni hade det roligt :)

Och ja, snart är dopet! Jag hoppas på att det kommer gå bra :) Men när man är med dig så går allt finemang ;)



Puss!

2009-04-24 @ 14:16:21
URL: http://tinytinagoes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0