Fredag 28 Augusti

God kväll

Hemma från ännu en arbetsdag.
sista nu på 6veckor. Känner mig kanske jävlig att vara det just nu.
sitta här hemma i huset, o låta ted ta hand om allt. känner att de inte rätt
men han lova o göra de sen längesen. 
Ja jag hoppas verkligen att allt löser sig. Och att han verkligen lyssnar o att ja lyssnar oxå
Försöker Fixa vänskap så man kan forts med sitt liv. 

Idag ha varit en mkt Ledsen dag. 
Kände att inget va värt. 
Kände att man inte ville göra ett skit,
Men ändå själv klart ja tänker på elvira hon är ljuset i mitt liv.
Det är så svårt. i samma hem se allt höra allt,
alla känslor flyter i huvudet. o kan inte göra ett skit åt det. !
Detta är de värsta någonsin ja ha varit med om.
och vill inte att de skulle hända
Jag Litade på dig. du sa att du skulle vara ärlig mot mig. 
Och du sitter o säger att allt ska ordna sig o att vill börja om. 
usch !
inte glad på någon av dom men 
ja måste försöka bli vän med ted först o främst
sen ser vi vad som händer. 

Allt går för snabbt ! ! ! !
LUGNA NER ER ! ! ! ! 
You Breaking My Heart Just More ! ! ! !


har berättat de för 3 personer.
och tror ja inte klarar av o berätta åt någon fler !



Ursäkta för ett sådant blogg inlägg. 
men har inget annat i min hjärnan just nu 
sorry 







Tack för ditt stöd ! <3

Saknar Dig
Syns Snart :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0