Onsdag 19 Augusti

Godkväll

Vad har hänt i veckan då?
hmm ja du mkt ond och gott.
De är mkt jobbigt. men de går väl ändå :P
Har då jobbat klart nu på solhaga
har nu bara 2dagar i hem tjänsten innan operation :)
Den 1a sep händer det.
längtar men ändå inte!
Ja men sånt är livet.

Igår va jag duktig o städa.
fixa barnvakt så man kan få städa resten imorgon.
elvira ska vara i famnen hela tiden o VÄGRAR SOVA om dagarna!
Ganska jobbigt faktiskt. då är hon så trött o grinig o vill inte sova.
och då vill hon bara sitta i knäet. men men
så hon sover hos mormor o morfar inatt

Har kört 5minuters metoden nu i 4 kvällar.
1. 40min innan hon somnade
2. 30min innan hon somnade
3. 5minuter innan hon somnade.
4. 2minuter innan hon somnade
de e mktmkt skönt :)

De har gått bra men mkt jobbigt o höra på.
man vill juh dit o trösta men ja klara det. ;)
hehe
ganska stolt att ja klara de själv :)

Ted har varit hos ingo sen i söndags.
så ska hämta honom på fredag ska på dop på lördag
blir roligt o träffa min bröders barn

Jah hoppas på det bästa!

det är mkt ensamt hemma fast man har elvira dygnet runt.
de tog på krafterna men de e då tur hon sover hela nätter. :D

inatt som va sov hon från kl 21-9

Saknar sofie. men vi syns senare

Min tur snart och fara på semester :)

Jennelie o gänget ska fara utomlands på fredag
fubbigt ville oxå med. men inga pengar. !

Idag ha jag haft stor besök :)
BäBiS har varit här :) o camilla o marina
de va mkt roligt att dom kom :)
vi for o bada i aborrtjärn 
kallt ehh ja men det gick över fort.
hoppas man inte blir sjuk nu bara.
och ansa o sacke tyckte oxå de va skoj o bada. :)


Elvira i Kussjön :)


En mkt trött dam :)



Älskar :]

Kommentarer
Postat av: inga-Britt

så lik Ted hon är

2009-08-20 @ 16:56:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0