Söndag 23 Augusti

Godmorgon

I går va vi på dop :) va mkt trevligt.
Och få träffa folk. de e juh inte så ofta man träffar sina bröder.
o små barnen :)

Elvira vakna kl 7 i dag. Tycker inte om då hon vakna så tidigt.
för att hon är så dålig på att sova på dagen :(
men de blir då bättre iallfall.
Just nu står hon o dansar åt the voice ;)
söt barnet.

Och pappa ted for igår tillbaka till ingo.
Vi får se när han kommer hem igen 
Vet vet när han kommer in för dörren.
Känns du har varit borta i flera veckor faktiskt
du va hemma bara en snabbis så man hann aldrig känna att du va hemma

Älskar Dig <3

Jag o mor ska fara till askersund den 6 okt ;)
se roligt :D
Saknat sofie så enormt mkt.
Det är mkt tomt i vindeln utan du.
Men vi kommer få det o funka :)

Jag tänkte på det med vänner
allså igentligen
va fan tänker folk med igentligen.
Om en person hör av sig en gång om år senare 2åren
Typ
Och sen tror att man vill komma tillbaka
nja. man vill knappast vara en som stoppar undan en i garderoben
och kan ta fram en när de behövs.
men men de är sånt som händer tyvärr.
De bara o leva med de !
Det kommer alltid o hända alla någon gång under livet !

Idag ska mor komma efter hon ha sovit.
Sen ska hon jobba Trevligt ;)

Jag ska jobba onsdag o fredag
sen inge mer.
För sedan på Tisdag
Operation


-Mormor Karin o Elvira


badar hos mormor



Hare så bra
Jag ska försöka själv :)

Puss älskar min lilla familj så mkt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0