Söndag ! 30 Augusti

Godkväll

Igår vart det lite bråk. Haha så onödigt bråk igentligen,
Men det var då jag insåg att de va verkligen på tiden ja flytta.
Ted lekte med lillan innan jag skulle fara till kussjön
Men både elvira o sacke.
Va med elvira en stund o Puss o gosa.
Och sen gjorde mig klar till Stan
Till becca o fredrik.
Drack nå öl o försökte ha det trevligt.
Det hade ja oxå vissa stunder.
Fick skratta Mkt ha inte skratta så mkt på gud vet när. ;)
Tack Becca, Fredrik, Daniel. för en mktmkt trevlig kväll :)
Ville inte fara där i från idag. men saknade elvira så klart.
Skyndade mig o fara o handla på ica maxi åt ted o Mamma o pappa o allt.
Och började med maten direkt då ja komme till kussjön.
vart tacos. HAHA lika roligt varje gång pappa ska äta det ;)
Ja sa att de är gaffel o kniv förbud :P
Då kan ni tänka er hur det gick :P

Fått hit datorn :) se på sjunde hilmen i kväll.
Ja ! ! !
Känner mig mkt mkt bättre nu när ja inte är i huset.
Och jag är inte ensam. o Jag har vänner o familj runt mig vid jobbiga tillfällen
Tack så mkt.

Sofie det är inte länge kvar tills jag kommer ner. :)
Längtar sååååå mkt efter du o christer o amanda o nadja
ska bli skoj o se hur stor hon ha blivit :)
Saknar er så enormt mkt !
Har verkligen behövt er här i veckan.
men vi har haft telefon som tur är :)

Nu vet juh hela vindeln om detta.
Men det är ingen nyhet precis att de e en skvaller håla :P

Ted Jag är arg på dig det är jag o de vet du!
Men jag göra allt detta för elviras skull.
Du o jag ska kunna vara vänner.
Det känns att det kan funka
Och de hoppas jag.

Jag kommer att få ha huset. Ted kommer hjälpa mig o fixa o dona.
de är ändå skönt o kännas att man inte behöver kännas rädd o fråga om hjälp,
Kussjön ca 6 veckor, sen Blir det o flytta tillbaka till huset igen :)
Till min egen säng. O till Herkules
Saknar lill pojken min.
Han vart så glad då jag for förbi en sväng idag :)

Ett stort enormt tack till mor o far :)

'
Kommer nå bilder



Elvira O Jag :)


Elvira tittar på tv. Lr glor Jätte intressant va det


Ansa o Elvira, mina älskade flickor :)
Saknar ansa Kom hem snart. !
Elvira saknar o dra på din näsa.
Sacke bara går så fort han ser elvira :P

Kommer inte ge upp på ansa o sacke.
Älskar dom hundarna :)

Världens finaste hundar :)

 

Älskar min Kicka!

 

Grattis till huset på er, Kommer att hälsa på så småning om :)

Kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0