Torsdag 6 augusti

godkväll

idag har inte så mtk hänt.
sovit för de mesta haha
sitter på jobbet nu ska jobba fram till söndag.
blää
men sista helgen nu i sommar.

Igår va jag till nus på handkirugen
inskrivning.
operation den 1/9
Kl 7.00 ska jag vara där
Pirrigt.
men ha saknat efter den dagen
sen jag var 8år gammal.

Idag var ted på mktmkt bra humör.
kan tro de ja

så nu är det min tur o köpa kläder :D
o sånt skoj skoj :D

Ja de finns inte så mkt mer o skriva.

VIll utomland :)
jaa!

Ja just det jag vi är bjuden på bröllop
ted´s bror ska gifta sig den 12/9
det blir roligt. ny opererad o och få inte va uppe o göra allt möjligt.
men kommer nog funka ändå ;)

Har hittat en perfekt present ;)


Ha Re så bra :D
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0