Tisdag 14 December

GodKväll

Varför ha jag inte skrivit på bloggen något för?
Har inte haft ork o har jobbat !

Ja idag va ja o hjälpte moster o baka
Gick bara fint. :)

Ihelgen ha jag jobbat som ett tok
ska ut imorgon bitt kl 7
o tors o fredag oxå
Money money

På lördag kommer vänner o firar elvira :)
På söndag kommer familj o firar.


Igår fyllde min kära far år
Fick en god middag o tårta :)
Hade tänkt baka något innan folket kommer ihelgen
Men få se om jag hinner !

Min farbror fyller år imorgon
O Brossans frugan på tors dag
Elvira på söndag :)
många födelse dagar på en vecka :)

Bli skojigt o träffa släkt o vänner :)

Har haft det jätte jobbigt dessa veckor. !
Allt har varit surt.
Men har stått ut o har en underbar Sambo som hjälper till
då det blir jobbigt ;) thx

Jul korten ska skickas nu oxå :)

Försöker få upp något på väggarna i gäst rummet
det ekar annars.
Och sofie o christer m. familj kommer kanske upp
HOPPAS ! <3
Saknat mkt mtk!

behöver lite sällskap med min underbara vän :)
Mkt tomt utan dig. :(
hmm !

Ja man kan juh inte göra nå mer än o hoppas :)

en busig liten bild på elvira :)


hehe tycker om denna bild :) :D


Ja ne om man ska ta o sätta sig framför dumburken en stund sen fundera på sängen
Lr vad tror du !




Skumma personer finns !



Ha re bra :D

Pöss :) <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

skumma personer finns??? vad menar du

2009-12-18 @ 22:05:30
Postat av: Anonym

skumma personer finns??? vad menar du

2009-12-18 @ 22:05:46
Postat av: ..

mogen

2009-12-21 @ 00:33:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0