Fredag 20 februari

Ja du ska de hända snart.
hoppas hoppas :D
håller tummarna för er :D
Fick ett sms igår.
Vi har väntat länge nog :P

Fixa en annan barnvakt
Mamma (dag) o ingabritt (natt) :)
de va juh snällt :D

Vill kl ska bli 12.
då man få fara till umeå :D

de blir kul det. :)

Ne om man ska städa lite granna :P min kära mor kommer snart

Pappa ska göra en höft operation i mars.
Då blir han säkert mkt bättre på o gå :P

Ha re se bra :D

PS: Jag gjorde bärpaj igår med vaniljvisp :) DS.

GOTT!

Kommentarer
Postat av: Tina

Jag hoppas att ni får JÄTTE kul i stan! :) Det är ni värda!

Oj, inte visste jag att din pappa hade svårt att gå :-O Men hoppas han blir bättre sen då :)



Ha en trevlig helg!

PUSS

2009-02-20 @ 10:18:12
URL: http://tinytinagoes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0