Lördag!

Godafton/kväll. :)

Idag ha inte så mkt hänt.

Är glad !

Elvira sover otroligt bra på nätterna nu :)
va glad så länge de varar. :)

Och jag får inte de minsta i föräldrapenning :) (180kr)
Utan får 240kr/dag :) är glad att de är mer än beräknat :)

Sofie o krister har varit förbi på kaffe :)
Och snart få dom deras bebis :)
Kom ut nu :)

När ska vi fera på bio o se unbornd :P
haha älskar o se skräck filmer på bio ;)

Har nu testat nya diskmarkinen sååååå bra den är
och snabbare än förra
tog juh hundra år innan varann förra va färdig.
Tack kära mor :)

nu ska ja se på two and a half men :)
är inne på säsong 3 :D
de är juh så kul :)

VILL HA 7e HIMLEN!!!!!!!!
alla säsonger.
plzzzz någon ?
hehe


vill ha!

Men jag hoppas ni får en trevlig helg allihopen!

ha re !

Kommentarer
Postat av: Sofie

Jo, nu får snart lill bääääääääs komma ut!!!!

Bio måste vi ta å dona upp snart, jag å du får ta en repa in till biografen så får karlarna va hemma med barnen =)

Då jäklar ska du få skratta åt mig :)

Puss lill sej från mig

Kram

2009-01-31 @ 20:29:23
Postat av: hej gumman

vad bra att den funkar diskmarskinen :)

vi hörs pussa lilla elvira från mormor :)

2009-01-31 @ 22:00:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0