Fredag! 5 Juni

GOD DAGENS!

en mkt seg dag idag!
mkt dryg dag är trött som ja vet in´t va!
Och elvira vill inte sova!
hon ha varit vaken sen kl 6 i morse
sov männish
men inte det inte.
ted hjälper stellan idag med :)
Och ingabritt har varit här en sväng :)
O min kära mor ska vara barn vakt till oss imorgon natt,
se snällt av henne och hon ska bjuda oss in på NOICE MAKERS!
för det ska vi bjuda henne på middag.
ja de klart vi ska :P

pimpla i sig vin :) gott :D

Christer sofie o amanda o nadja
ska flytta tidigare än planerat :(
tråkigt. men vi få slynes till juli :D
inte så länge kvar dit blir knappt en månad.
ne så de blir kul o fara dit ner sedan oxå

Kommer sakna er!!!!


Ta hand om tvätten ha man någon lust nje
men de är ett måste.
ska försöka få i säng lillan så man kan göra nå nytta
Så fort man lämnar rummet gall skriker hon!
ja men sånt är livet
så de e bara o vänta

ska gå inskolning på måndag på solhaga,!
sedan bara o ta o jobba!
yeppie!



Imorgon kommer MIN BÄBIS!!!!!!


vad ska man hitta på
är trött få jag sova nu!
haha

ne ha de så bra
för de ska då jag ha !

PUTT o LAMEN ! ! ! ! !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0