Lördag! 12 Juni

God kväll!

En mkt dryg dag IGENTING och göra!
Elvira grinig o jobbig så fort hon va hos jag!
men ikväll då jag gav henne kvälls gröten
fick jag mig ett mkt gott skratt !
haha!
Hon somna i matstolen medans jag skulle ge henne gröt.
så söt en unge. så nu sover hon skönt
min tur imorgon bitti. hoppas hon sover ett tag!

ja vad finns det o skriva?
hmm bra fråga!

Ja tex.
Tråkigt!

det börja märkas nu att ni är borta!
men få hoppas vi ha pengar för och komma ner.
mkt mkt mkt dyrt och åka ner.

Sacke och Lotus har varit ute på gården o lekt
haha sacke har mkt dålig kondis :P
Lotus hinner springa 5varv medans sacke är på 2varvet
Typ.

Man känner sig som en slö gris!
imorgon ska ja ta o damm suga och torka golven.
men de e i morgon det.


Elivra (TOKER)


Lill små trollen :)


Haha ne men titta vad jag hitta ;)
Familjen Rosen / Brandin :)

Mkt fina människor






PUSS och god natt min lilla flicka ! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0