Söndag 28 juni

Godmorgon

kl är 03.45
ha kommit hem från min brors 30års fest.
det var mkt mkt trevligt.
Kommit på en sak
det går jävligt fort o städa då man är onykter ;)
hahah
mkt skoj bada bad tunna nå fråge sport
Lars o morfar vann fråge sporten :)
dom fick en godis påse
spelat singstar o gitarr hero
brorsan sjöng mkt bra de :P haha
men han vann då inte över jag :P
som tur är :P
och lars han fuska :P

Mormor komme med
det var mkt mkt skojigt
det är så roligt då släkten
kan göra något tillsammans nån gån :)

Är hundvakt ihelgen :) åt lotus.
han träffa på massa komisar där borta,
det var 6hundar där
och sacke o lukas komme överens senare på kvällen
fast sacke ville sätta på honom hela tiden menmen
de va kul dom komme överens :D

grilla korv senare på kvällen/ natten :P
sedan vart de bara jag ted o lars kvar.
så då vart de lite dött
så for hem till sig.

får stor besök imorgon
min bror o hans familj
det är roligt dom kommer på besök
så fick lov o ta bort allt hund hår o sånt.
man måste typ dammsuga hemst ofta av sackes hår överallt

För de mesta längtar ja tills vi far neråt
så man få träffa våra älskade vänner ;)
saknar er så mkt. det är så tomt här.
men vi kommer nästa vecka yeppie !

Har jobbat som ett tok i veckan så nu blir ja ledig ett tag
sedan dax igen :) money money :P

I helgen är de weels inte där detta år heller.
lika glad är man för det.

Och elvira är i rödå
och badar badtunna :)
men sofie o ante m. fam.
skönt o bli barnledig då båda dricker,
tack sofia :D

lill pojken herkules o ja ska gosa nu sen sängen nästa :D
sova gud så skönt :D
börja blir ganska slut :P

Just det ja! ! !

Jag Har Den Vakraste Handstilen. :D

(tävling man ska skriva skrivstil spegelvänt )
inte lätt ska ja säga.
tävlingen va melllan ja o pappa o johan så klart ;)
Men ja klara det ;)
o de vart fint
Ha de


Älskar Mina Bebisar :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0