Morsdag !

Godmorgon!

Elvira sovit mkt bra inatt.
mkt nöjd :)
igår var det vårmarknad. :)
mkt varmt brände mig igår :P
ovanligt nej!

va en sväng på Rusta. ;)
köpte oss en grill :)
mkt fin. ska bjuda nå folk på middag ikväll :D
kommer bli mkt gott.

Elvira spottar nu :P
på väg in till stora staden.
Hon är allt för rolig :P

Min födelsedag!
Den 28 Maj :P

Fick mkt fina blommor av alla folk :D

Dessa av min älskade :)
och ett halsband :D
Mkt fint

Och en mkt fin middag av älskling på svanen :D

Fredags kväll!
Surströmming

Jag är så cool i christers kepa :P

Ja som sakt vart surströmming
för jag sofie och amanda ;)
mktmkt gott :D

och christer fick lov o smaka.
men han hann spotta ut de innan han äns han smaka :P
de va ganska skoj mohahahha

Och vi drack nå öl
Lite för lite vart det tror jag :P

haha ja men de va mkt trevlig helg :P

Ni få ha de så bra

PUTT O LAMEN !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0