Onsdag! 26 Maj

God kväll

Ikväll har jag SOLAT mkt skönt :D
brun vart jag :D

Imorgon ska mamma o jag klippa oss. :D
Martina ska klippa oss.
och sen ska vi till mormor :)
och hälsa på henne. Hon saknar säkert elvira


Söt tjejen :)

-----------------------------------------------------------------------------------

Två dagar kvar till jag blir 20år :D yeppiiiii
äntligen :D


-----------------------------------------------------------------------------------

Ingela och Johan håller tummarna för er.
Kommer nog gå skita bra :D
längtar tills ni kommer upp
och ska visa upp eran bebis
då ni har fått h*n :D
och ni få träffa elvira.
familjen charmiz :D

Lisette Grattis till lilla Dexter :)
Mkt stilig pojke ni ha fått
Lik sin far.
en liten Tvätt Björn :)

Tårta till Jenny på torsdag.
mmmm fet ska man bli jajamensan :D
fick en cykel av far :D
mkt fin tack tack :D



En Blomma till mig själv för att jag är så snäll :D


Lite Bilder på våran älskade dotter :)









LöööV My LiFe
WiTh You!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0