Fredag 13 november

Godkväll

Otursdagen är här !
Har man haft nå otur idag då?

Ja lite grann kanske
Varit på otroligt dåligt humör !
Elvira inte heller varit så glad !

Och hon är verkligen mamma sjuk så fort hon få syn på en
så ska hon fort upp till en o börja böla tills hon ha gått fram klart !
less i öronen "

Har hängt upp alla luckor idag :)
se roligt o se fint de vart.

K-rauta ringde idag.
Om bänk skivan
O det skulle bli billigare än planerat
Ska få hem ett prov på hur skivan skulle vara .
o få se om de e någon o köpa :)
säkert blir det något sånt :)


Har hjälpt moster i bagastugan
Fick massa mjukkaka gott då har man det till jul

Julafton.
Ingabritt o pelle
Mamma o pappa
dom är då som har sakt som ska komma
Men få se om resten
hmm
Kommer bli roligt oo ja !



Jag vill ha dig
Jag vill vara med dig
Jag vill lita på dig
Jag vet inte om ja kan de ännu !


Men det finns något o fundera på riktigt


Först o främst
Elvira :)

Min sötaste :)

Äter potatis mos :) mkt gott.
Åt med sked först. men sen vart det fingrar :)
Och sacke sitter o tigger o herkules så klart :)


Och snart kommer sofie o christer :D
se kul :D


Hare bra !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0