Lördag ! 7 November

Goddag !

Inte riktigt haft orken för att blogga !

Elvira lite sjuk o ja desamma !

Inte kul

Inatt vakna elvira upp många gånger.
Men fick sova ut iallfall
Tack Ted !

Svårt o sova på nätterna för både jag o elvira
Men få se om det blir nå bättre genom tiden :P haha

Har varit o köpt en spis häll o inbyggd ugn
:D en början på köket iallfall :D
Ska prova o slipa nå köks luckor ikväll
Då är de bänkskivor o diskkon som fattas
Och färg så klart :P
Kommer bli super bra :D

Och ted får en lägenhet den 20.e
blir mkt bra :)

Igår va man på fardags middag i kussjön
mor skulle jobba ihelgen så det blev en tidigare farsdag :)

har fått fina lyktor av mor idag :) thx

Ne nu ska jag ta o brodera o se på nå kul :P
Ha Re så bra
För de ska då jag ha !






Jag på halloween förra helgen haha :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0