Onsdag! 18 November

Godkväll


Är sååå less på dessa cancerpinnar.
Har faktiskt varit duktig o hållt mig ifrån de lite mera :)

Snart är det jul
O snart elviras 1års dag :)



JUL MUST BÄSTA AV ALLT
Redan drukit MYCKET av de goda :)
haha

Synd julen är så kort.
men då kommer påskmust ist. :D
mkt mkt mkt gott
Synd att det inte finns på sommaren :(
Fast Ö o B kanske har på sommarn dom är juh lite udda av sig

Och mor o far o moster o hennes man ska fara till tallin i vår
Fubbigt vill oxå dit juh !
men de få bli någon annan gång.
Hellre vill man fara över till finland o hälsa på släkt
men de få oxå bli någon gång i framtiden.
då de finns pengar till de som sakt

inte gjort mkt är slöööö som attan
Somna på soffan idag.
O vakna av att lottie satt på soffan o en hund som nosa mig i örat.
Har haft lotus sen i går.
han ska stanna lite längre
tycker om och ha honom här
Sacke måste juh ha någon o leka med juh !

FotoModellen
<3


Och snart kommer sofie o alla upp.
Ska bli jätte roligt o ha dom tillbaka i vindeln igen för 2veckor iallafall :P
Saknat mkt ! <3



Jag tänker inte förvänta mig att ni ska bli vän med honom
Utan han har gjort något djävligt dumt.
tog ett bra tag innan han verkligen började inse själv vad han hade gjort.



Ang. Ted Eriksson.
Jag vill ha honom,
och vill ge honom en chans till
Folk förtjänar en chans till

Och nu snart blir de riktiga regler här hemma !

No för att jag kan vara djälvligt lat men de ska bli ändring på
itne varit såå kry.
menmen nu ska jag ta o göra nå nytta !

Behöver något posetivt just nu
Allt känns ganska tört


Vad ska hända ihelgen ?

Hmm ingen anning booooring !
Vill ha några miljoner !
Då kan man göra mkt.
Man måste ha pengar för att göra något i denna värld

Ha Re Bra !
För De Ska Jag Ha !

Puss o hej
Lever Pastej!

Kommentarer
Postat av: Sofie

mmm, christer bryr sig nog inte så hårt.. de e väll mest jag som har problem med han men men så länge du vet vad du gör och du å lillan mår bra så får jag väll leva med det :)

Ni e ju viktigast!!

Skönt att höra att det blir ändring iaf, dra inte ner varann i skiten igen :)

KRAM PÅ DIG GUMMAN!!

Love you <3

2009-11-18 @ 22:00:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0