Fredag ! 2 oktober

GodDagens :)

Ja ni haft en rolig vecka !
Iförrgår vart det akuten.
började blöda ur halsen hemma
och kännde något varm rann ner
svalde o svalde men försvann aldrig.
gick till diskbänken o spotta
hmm blod !
vart bara mer o mer
ringde mamma
hon kom vi for in.
slutade blöda då vi va halvvägs.
Och öron läkaren. sa att ja hade fått en infektion
Och skulle gå ut till bilen o hämta en sak
När ja va ute börja det blöda igen !
slutade efter en stund
Sen mamma skulle fara på statiol o köpa en tidning o sånt till mig.
Då sköterskan skulle precis ta upp mig på avd.
Då kännde ja en jätte klump i halsen.
o sköterskan skulle ringa läkaren o medela det.
O sen blod bara forsa ur munnen på mig !
vart typ en halv spy påse på en gång
satt bara där o gapa ne usch fy äkligt ja !
Hon ringade läkaren o mamma komme
Vart lite brottom o få stopp på de där.
så vart en operation vaket med lokalbedövning.
Satan så ont de gjorde !
tog tag i läkaren arm o bara nöp
men men till slut efter all bränning o sånt
så fick han stopp på blödningen
Ja man kunde inte prata något
upp på avd o försöka sova
gick itne så bra men men
fick ännu en pencelin !
nu äter jag 2 häst piller :P
skojigt. nje.
Men mår mkt bättre nu i halsen kan svälja
o fått i mig ganska mkt näring i dag :D
Hoppas ja inte behöver göra det igen
ALDRIG !

Ja men men de va det.
Så nu sitter man i en soffa o har dööööö tråkigt
sen vet ja inte vad man ska hitta på !
hmm bra fråga

ja ska fara till kussjön en sväng

ha varit o köpt naringsdryck på apoteket
o hälso fil
så nu är det köpt. 
 

Prata med sofie idag
Snart kommer jag :D

Saknar

på tisdag  är man på väg :D
längtar sååå mkt.

Vi ha planerat o käka surströmming
men frågan är juh de om man kan käka de
hmm bra fråga
få äta det utan tunnbröd säkert.
inte lika gott.

Och man blir bara besviken idag.
men det är väl inte väntat !
Det blir något åt saken
inte komit på än !

Stå för vad du lovar o inte !
vore snällt !
tack hej lever pastej


 :D

Älskar min flicka


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0