Lördag 3 oktober

GodKväll

Idag har ja o mamma o elvira varit duktiga
Städa o dona. o frosta av frysen
Tack för hjälpen :D

Och va till kussjön igår.
Träffa Johan med familj.
Lillan ha då vuxit så mkt :)
Va skoj o se dom igen :)

Och idag fick ja svaret som jag visste sen den dagen dom tog tillbaka ansa. !
Dom har gett henne till någon annan!
Jag känner mig helt tom.
Få inte träffa henne igen
O inte sacke få busa med henne
o elvira inte få sitta o gosa med henne !
saknar henne såååå enormt mkt.
hon är en sån fin hund
Det är juh det att ja skyller på dig
O det kommer ja göra
det känns att det är ditt fel
men ja kan inte göra så mkt om saken
och nu är ja bara rädd att du kommer ta sacke ifrån mig :(
gör mig bara ännu mer ledsen !

Vart besviken idag igen
men men finns inte så mkt o göra åt de heller
hmmm
jobbigt !

Men men nu sitter man med ett glas pucko
O njuter av den :)
Och ska gå o ta mig en dusch

ska på middag imorgon
Fisksoppa till middag
gott gott :D

O snart är de inte länge kvar
Längtar :D

Är helt slut
Nu orkar ja inte med nå negativt nå mer.
Orka inge bråk
Orka inga diskutioner
Orkar inte prata då ingen vill lyssna

Så nu ska ja skita i allt
o bara vänta
orkar inte ta första steget nu mer !



Ne nu ska ja duscha o gosa med sacke o herkules :D
Och kanske få se om man sover i sin egen säng inatt.
fast soffan ha altid varit lockande nu i dessa veckor ;)


Ha Re !

putt o lamen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0