Måndag ! 26 Oktober

GodMorgon :)

Nu äntligen ha man fått lite pengar över o kunna göra något med huset :D
Men de vart inte köket !
De ha ja inte råd med ännu.
Ne det ska bli mitt o elviras sovrum :D
FOTOTAPET :D
skit snyggt ska de bli :)

Det blir i mitt sovrum på en hel vägg stor är den.
Och la klister på väggen igår kväll så man får en jämn o fin yta
ska ta en till sväng idag :)
O sen blir det att sätt upp denna imorogn kankse :D
Se snyggt de ska bli
Elvira ska få En enhorning :D
Kommer bli super super :)

Någon gång i framtiden kommer man börja med köket.
Man kan juh börja slipa Alla luckor o lådor.
o måla om dom
De kostar juh inte så mkt.
O hitta billig spis på ikea
o En bänk skiva vart inte heller så dyrt.
men Skulle man ha en ugn,
hmm ja ne ja ha mina ritningar i huve ;)
se fint de kommer att bli.
Måste tapetsera om nere oxå
och måla hallen Lilla o Stora.
och vi ha fått tag på ett bubbelbadkar ( Hörn )
helt gratis :)
Super !

Är på mkt bra humör :D

Elvira Spelar piano :P
Haha
hon når med fingrarna :)

Ifredags va de hotellet för jag o tina <3
Va skojigt.
Men va ganska trött vid kl 1
så for hem o sova
Fulle mat vart :
Tacos !
gott :)

Och på lördag blir det Halloween fest i hällnäs :D
Hehe skoj skoj :)
Ska ha can can klänning
skulle ha haft nå fjädrar :P




Bad krukan Elvira :)


Leker med Denise mobil :)

'' Lycklig ''




Det jag inte förstår på folk.
Varför stå o bråka men fel person?
O säga massa Osanna ryckten


Jag vet hur ja ska göra.
Vänta o se vad ja känner. !
Kroppen mkt lurig på att lura sig själv.
Känner saknad men finns de nå mer?
Ja de e något o fundera på sen någon gång.
Nu ska ja bara tänka på min elvira :)

Först På Listan :)



Ne ska forts o brodera.
måste riva upp mkt
Gjort fel
hmm mkt irri

Ha Re Bra


Saknar sofie redan :)
Och längtar tills ni kommer upp :)
Super

O få se våra flickor reagerar mot varann :)
va ett tag sen sist :)

Putt O Lamen <3




Ps. Min moster fyllde år igår :)
 Gratt´s


Kommentarer
Postat av: Tina

Jaha, hur gick det med tapeten då?

Vi vill ju ha en fortsättning samt för och efterbilder ;) hehe



Puss!

2009-10-27 @ 09:41:23
URL: http://tinytinagoes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0