Torsdag! 22 Oktober

GodDagens!

Idag är en tråkig dag. men lugnt o skönt.
Sitter o ser på one tree hill o broderar :)
elvira följer mormor o gammel morfar till nus idag
Hälsa på gammel mormor !
blir bra att hon få nå fint besök.
stanna hemma för ja är förskyld.
ville inte smitta ner mormor

Och fick ett mkt glatt medelande idag :D
Sofie m. familj kommer kanske upp vid jul :D
se roligt :D
Hihi :) 

Ja vad ska man mer skriva. 
Just det folk tror juh att ja inte har någon hjärna 
Men det har jag
Lika dant med känslor har jag oxå! 

Imorgon blir de tjejkväll med min älskade Tina :) 
Saknat dig juh ! 
vi ska ha de skit skojigt :D 

Och slutet av månaden ska vi på halloween i hällnäs :D
så snygger ja kommer vara då :P haha
Ne de ska blir skoj faktiskt.
sist de va halloween så va man gravid
inte lika kul
men denna gång så blir det andra bullar :D


Min älskade flicka vart 10månader i förrgår :)


Stora tjejen min




'' Har bara o säga att Du! Väx Upp!
'' Allvaligt. du tror att du kan sänka mig o göra mig ledsen
'' Men där trodde du fel.
'' Dramaqueen''


Det är roligt hur folk orkar :P

Ne nu ska ja ta och plocka upp ALLA dvd filmer elvira har lekt med.
Och sen en kopp kaffe
och vänta på ännu mer goda nyheter :)
Det behövs ibland :D





Tänker på dig mormor ! <3



Och just de Grattis till mina syskon barn som har fyllt år
2år O 4år :)

Växer som ogräs!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0