Alla <3´s Dag !

GodDag

Idag är en mkt fin o solig dag.
Va hur trött som helst imorse,
men ted tvinga mig o stänga av tv.
O då vart man piggare.
Och han städa i tvrummet.
Och jag i köket.

Haft besök av morfar idag.
Han kom med fika.
O det va mkt gott

Min kära moster ligger inne på nus.
Hoppas de e bra med henne.
Att man få hoppas det inte blir operation
Hon ha fått magsår.
Och fått flera påsar blod.
Håller tummarna.
Skojigt o tillblinga alla <3s dag på nus.
nja
hon åkte in i fredags
ja men man få hoppas hon blir bättre snart.

Lottie färgade håret på ted i fredags.
Och ja gjorde slingor.
Svart/blå.
På mig vart de mörk blå
har så ljust hår,
Men de vart bra ändå

Den hår färgen hade ja när ja bodde hos min bror.
Ja den saknar ja.
men jag ska ha blont !
japp japp
inte ändra något nu !



Elvira fick en kaka igår.
hon vart mkt stilig :D


Och hon ville ha mobilen
Haha skulle inte tro det ;)


Man känner sig orolig.
men ändå glad o lycklig.

Nå det finns problem men det är juh bara o försöka göra de bästa av saken !

Jag undrar vad som händer i kväll då
Vet då att ted ska bjuda på en god middag idag.

Fläsk file inlindad i bacon.
vitlök o ost, potatis gratäng :)

efterrätt.
Cocktail med glass :)
mmm


Precious såg jag klart igår.
Snacka om att man kan gråta stora krokotil tårar !
huvva
den va bra men hemsk.

Beck
såg ja oxå igår.
va inte den beck känslan man bruka få
men den va faktisk hela ok !

VILL SE !
Instängd 2 !

nå tips på skräckfilmer ?


Har lotus i helgen.
O han pissar varje gång han kommer hit
men de finns juh inte så mkt o göra åt.

herkules o lotus busar som bara den ! hihi skojit :P

Ne nu ska ja ta o göra något bye bye


Kommentarer
Postat av: anonym

kanske måste gå ut med huden satt han inte pinkar inne

2010-02-14 @ 20:31:20
Postat av: Me

Det gör vi. de spelar ingen roll om man nyss varit ute med honom. så händer det iallfall. men tror de är för sacke inte är kastererad. kan bero på det.

2010-02-15 @ 13:53:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0