Lördag 6 Februari

GodKväll

Idag är det lotties födelsedag Grattis

Idag inte gjort så mkt haft besök av olika människor.
Simba ha till och med varit förbi.
Sist jag såg honom va han bara en liten valp.
Men nu ojojoj sååå stilig en vovve
Ett stort o kraftigt ansikte :D
Såå fin




Jag är mkt avis på min kära kusin :P
hehe

Hela familjen är förskylda.
Inte kul inte.
Jag vart jätte dålig igår/natt.
Men känns lite bättre idag.

Varit till kussjön i ons till på Tors. 
 
Igår va jag o elvira till lottie o käka tårta o en bulle mkt gott
Elvira tyckte om det mkt
Och sacke varit där över natten
han va så glad att få komma hem igen :)


----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Mmmm muffins

Någon varit o norpa
Hmm elvira ?



Mandelkubb
Fick oxå hos mor o far :) gott



Älskling trött efter en lång dag


Och kurre sov med mig en stund i sängen
Som gamla tider.
Min Första Kärlek <3


Han är juh såå fin
Och gammal
men han lever nog ett bra tag till :D


Elvira o ted satt o spela ps3 igår :D


Ne nu ska ja fixa nå film till mor
Sen blir det en cider
o glo på något !

Ha Re
!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0