Onsdag 27e Januari

Goddagens

Nå väl en dag kvar innan dom kommer :D
Skoj skoj längtar mkt.

Igår va man uppe kl 6
Elvira vakna samtidigt som jag va juh bra :)
Så gav henne nå frukost.
lr försökte iallfall
O packa väskan.
O packa Herkules :D
Tog en kopp Kaffe :)
Sen vänta på att lottie ska komma
Och resan for till vännäs.

Herkules va så snäll i bilen.
O kurra som attan då hon skulle undersöka herkules på vetrinärstationen
Sen lämna man honom där o for vidare

Sofftar i buren :) söt :D

for till lilja skolan.
sen for vi till skivsjö
va där till kl 14.
Fick en god lunch o fika o hade det trevligt
elvira på ganska bra humör hela tiden :)
skönt
Hon somna direkt då man starta bilen o for.


Duktig o äta själv :)

Ja man kom hem o va sååå otroligt trött.
Men det va städat o fint då man kom hem :)

Ja o nu sover elvira o man hoppas på att min huvudvärk försvinner snart.
denna dag är en dag man inte tycker om.
varje sak varje månad den 27.
men nu är man lite gladare iallfall.
 Ha till kuliga saker nu juh :D
funderar på fara in till stan o stor handla sen någon dag.

Jag o sofie ska fara på dollarstore oxå.
Kanske kan stor handla då ist.
lämna barnen hemma o drar bara vi :D
Ja :)

Ont i ryggen o huvudet idag igen
Gud så irrri
tror ja ska fara till läkaren o få en semiss till sjukgymnast.
är ett MÅSTE !

Ja ne nu  ska ja shilla ett tag :) sen ska ja se om man kan ta o göra något annat


Ha Re Bra <3

Älskar min flicka <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0