Onsdag 6 Januari

Godkväll

Svårt o sova på nätterna varför?
Blir galen man är pigg jämt nu mer.

Ja idag har inte så mkt hänt.
Varit till farmor o farfar idag.
Vart bjuden på middag o fika
Var mkt gott.
Roligt för elvira att träffa dom :)
o busa med trixie

Och lottie o lotus komme förbi ikväll
Herkules spöa skiten ur herkules :)
Hehe Duktig kisse <3
Hade en prat stund mkt skratt :D
alltid roligt
De är sååå kul o få upp vänskapen med henne igen

Och ska sälja min dator :(
Men ska få en bättre dator för pengarna <3

Mormor va förbi ikväll innan hon börja jobba
Kolla på elvira rum
mkt fint tyckte hon att de blev.

Bild kommer sen :D


Min Kära Roliga Morfar o elvira <3


Mor o Far <3



Jag o våran älskade hund Sacke :) <3


Mina älsklingar <3
som gosar i soffan

Sacke tror alltid att han är en liten hund :P
som ryms i knäe !
Ja kul o ha en 50kg´s i knäna :P
haha






I Miss You So Much



I Miss You So Much



I Miss You So Much



Lilla Söta Underbara Kelly
som har blivit så stor o fin :)
Du har de bra där du är
Men du kommer alltid ha plats i mitt hjärta ändå :) <3

RUFUS
Du har varit borta snart 1½ år
Kom ihåg den natten ja fick de samtalet.
Usch ne du var en underbar kisse
Miss you !

Misakii
Saknar dig lilla gumms
Du var mest som ted´s lilla troll :)
Du fick underbara katt ungar
O en underbar herkules som stanna hemma med oss.
Sen försvann du oxå

ANSA
Du tog mkt stor plats.
Älskade elvira mer än allt !
Du busade med sacke
Och bada o hade de såå skoj
du va så glad !
Men sen fick vi lov o släppa taget om dig !
Mitt hjärta brast
Du är en underbar vovve !



DÅ!



NU


Min Kära Mor
Bäst i Hela Vilda Världen :D <3



Ne nu ska ja ta o försöka sova
Så min älskarinna kommer lite fortare. :D
Hihi
Saknat min älskade bäbis :D




Haha titta vad ja hitta :)

Har en till bild på sofie
Fan så annolunda du är nu om man jämn för med nu :)

Miss You <3


Nyårs afton förra året !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0